za web dizajn i druga kreativna riješenja

Česta pitanja

    Kako osmisliti dizajn web stranice?

    Zasigurno ste vidjeli barem nekolicinu web stranica s naglaskom na vizualnom dojmu (pregršt slika i animacije, a od sadržaja ni “S”) – one su primjer loše organiziranog website-a.

    Upotrebljiva web stranica je ona koja ima jasnu i preglednu organizacijsku strukturu, dizajn koji ne opterečuje stranicu suvišnom grafikom, ima mogućnost pregledavanja na različitim platformama te logičnu navigaciju.

    Web dizajn stranice radi se kroz više koraka:

  • Prikupljanje sadržaja
  • Izrada skice stranice
  • Idejna izrada dizajna
  • Finalna izrada
  • U svim ovim koracima vrlo je važna zajednička suradnja i izvrsna koordinacija između vas i web dizajnera.

    Vizualni izgled web stranice ovisi isključivo o vašem ukusu i potrebama i on je samo jedan od kamenčića u mozaiku koji ćine web dizajn.

    Kako registrirati domenu?

    Za svaku web stranicu važno je odabrati dobro i lako pamtljivo ime, najidealnije povezano s vašom djelatnošću.

    Dakle prvi vaš zadatak je da osmislite ime vaše domene. U koliko je ona povezana s registriranom djelatnošću u RH (pravne i fizičke osobe koje obavljaju samostalnu djelatnost) možete registrirati besplatnu .hr domenu.
    Ovu domenuje dodjeljuje CARNet. Link za provjeru dostupnosti .hr domene i njezinu registraciju je OVDJE.

    Postoje brojni servisi za provjeru dostupnosti komercijalnih domena(.com, .net, info, .biz, .eu, etc…) jedan od njih je REGica.NET

    Komercijalne domene najpraktičnije je zakupiti preko provajdera web hostinga.

    Gdje smjestiti stranicu – web hosting

    Ovdje postoje dvije opcije: 1.) besplatan hosting i 2.) komercijalni hosting.

    Osim što je besplatan ovaj hosting ima niz nedostataka: može biti spori, često nedostupan, težak za korištenje, ograničava upotrebu programskih jezika, najčešće prikazuje reklame (banere) koje i nemaju baš neke veze s vašim sadržajem i kvare vizualni dojam, te vaš račun u koliko neko vrijeme ne ažurirate sadržaj može biti ugašen.

    Jedini nedostatak komercijalnih serveria je to što se plaćaju.

    Odluka je na vama, a izbor ponuditelja i jedne i druge opcije je brojan (pretražite net ili nas kontaktirajte vezano uz naša iskustva).

    Zašto se moja stranica ne pojavljuje kod pretraživanja?

    Da bi se vaša web stranica pojavila na internet pretraživačima potrebno ju je na njih prijaviti.

    Indeksiranje vaše web stranice u Googlu i sličnim tražilicama je besplatno.

    Google, kao i većina drugih pretraživača, potpuno je automatizirana tražilica koja koristi softver za indeksiranje web stranica na regularnoj osnovi, a pronađene web stranice dodaje u svoj indeks.

    U slučaju da je vaša web stranica tek kreirana radi bržeg indeksiranja trebalo bi domenu upisati u Google Ad URL.

    Što je google rang web stranice?

    Google rang je brojčana vrijednost od 1 do 10 koja izražava važnost određene stranice na internetu i promjenjiv je.

    Rang Internet stranice ovisi o nekoliko čimbenika – najvažnija je starost stranice, kvaliteta sadržaja na stranici te rang stranica koje sadrže link na vašu stranicu.

    NAPOMENA: nove internet stranice nekoliko će mjeseci imati rang 1 koji će s vremenom rasti – u koliko se uloži nešto vremena i truda.

    Dakle Google rang možete poboljšati:

  • kvalitetnim sadržajem vaše stranice
  • optimizacijom koda
  • upisom Vaše stranice u on-line direktorije i kataloge,
  • razmjenom linkova sa drugim stranicama koje sadrže kvalitetne sadržaje
  • Kako otkriti koji je trenutni rang vaše web stranice?
    Jedan od načina provjerom u Google Toolbaru koji pokazuje ove podatke ili putem neke od besplatnih stranica koje pokazuju google rang za upisane domene, evo LINKA jedne od mnogobrojnih na netu.

    Što je to SEO?

    Search Engine Optimization (SEO) ili optimizacija web stranica za tražilice ili pretraživače je dio internet marketinga koji se bavi pozicioniranjem web stranica na tražilicama na ključne riječi koje najviše odgovaraju sadržaju stranica.

    Cilj optimizacije je povećanje ciljane posjećenosti web stranica sa tražilica čime se i povećava broj kontakata ili direktna prodaja. Svjetske statistike i istraživanja su pokazala da gotovo 90% svih posjetitelja prosjećnih web stranica upravo dolazi sa tražilica.

    Također ukoliko uzmete u obzir da je jedini, najlakši i najbrži način pronaći neku informaciju na internetu koristeći tražilice shvatit ćete potencijal što znači biti prisutan na tražilicama.

    Tražilice su najkvalitetniji izvor ciljane posjećenosti na internetu, a ciljana posjećenost je ključ uspjeha svakog weba.

    Izvor: www.SEO.hr